احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود
سرخط خبرها

سرلشکر سلامی: غربی‌ها هرجا رفتند ثمره‌اش ویرانی بود| در یاری‌رساندن به مستضعفان با دنیای بدون مرز روبه‌رو هستیم

  • کد خبر: ۱۷۰۴۳۰
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
سرلشکر سلامی: غربی‌ها هرجا رفتند ثمره‌اش ویرانی بود| در یاری‌رساندن به مستضعفان با دنیای بدون مرز روبه‌رو هستیم
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر‌اینکه فلسفه اصلی انقلاب اسلامی وراثت مستضعفان روی زمین است، گفت: در بخش امداد و یاری‌رساندن به امت اسلامی و جهان مستضعفان ما با دنیای بدون مرز روبه‌رو هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اولین سمینار بین‌المللی‌سازی دانشکده علوم پزشکی بقیه‌الله الاعظم (عج) و حوزه سپاه که صبح امروز (چهارشنبه) در این دانشکده برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که در این لحظات نورانی و آغازین روز‌های ماه ذی الحجه و سالروز شهادت شهید مصطفی چمران در این برنامه حصور پیدا کردم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مصطفی چمران گفت: شهید چمران تندیسی زنده از فضایل اخلاقی، عرفان، علم، معرفت، هنر، جهاد در راه خدا و یک اسوه است. شهید چمران انسانی سرشار از طراوت‌ها و لطافت‌های روحی و معارف درونی بود که با آن همه درخشش علمی در جنوب لبنان از فرزندان یتیم آن سرزمین مراقبت می‌کرد و به آن‌ها تعلیم آزادی و منش جهاد و روح عزت آموزش می‌داد و از یاران صدیق در صحنه‌های رزم بود و در میدان دفاع حریم از انقلاب اسلامی و استقلال این سرزمین عزیز در چنین روزی خدا را ملاقات کرد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دانشگاه بقیه‌الله (عج) مولود انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: امروز این دانشگاه، افتخار امت اسلامی و انقلاب اسلامی است؛ این دانشگاه محصول تفکر رهبر معظم انقلاب در سی و چند سال گذشته است که فراتر از مرز‌های کشورمان می‌درخشد و پیام‌آور فرهنگ، ارزش‌ها، فنون و مهارت‌هایی است که برای حیات بخشیدن به زندگی انسان‌ها تاسیس شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر‌اینکه فلسفه اصلی انقلاب اسلامی وراثت مستضعفان روی زمین است، تصریح کرد: در بخش امداد و یاری‌رساندن به امت اسلامی و جهان مستضعفان ما با دنیای بدون مرز روبه‌رو هستیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه حضور گفتمانی انقلاب اسلامی در بلاد اسلامی برای عظمت ملت‌ها و جلوگیری از غارت آن‌هاست، گفت: منطق انقلاب اسلامی این است که برای عزت این مردم از خود هزینه می‌کند، برای جلوگیری از بی‌حرمتی به نوامیس جوانان را فدا و از هر مظلومی دفاع می‌کند، در مقابل سرزنش می‌شود، اما همان‌هایی که این ملامت‌ها در محدوده مرز‌های جغرافیایی به نظام وارد می‌کنند، غربی‌ها را در تجاوزگری ستایش می‌کنند. غربی‌ها هرکجا رفتند ثمره‌اش ویرانی و اشغال بود. آمریکایی‌ها ده‌ها میلیون کشته در سرزمین‌های مختلف بر زمین گذاشته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت ایران از مظلومین و مستضعفین دفاع می‌کند، بیان داشت: قلمرو رسالت سپاه معادل قلمرو انقلاب اسلامی است. شعار انقلاب اسلامی کرامت انسان، آزادگی، شرافت، عزت، امنیت، آرمان و سلامت است.

وی با تاکید بر‌اینکه سلامت یکی از ارمغان‌های بزرگ برای ملت ما و دیگران است، گفت: نظام ما در عرصه درمان و سلامت جزو کشور‌های برتر جهان است. پزشکان ما در حوزه تخصص بی‌نظیر هستند. دستان پزشکان ما شفابخش است و رابطه شفابخش بین پزشک و بیمار برجسته است. کلام و نگاه و دستان الهی پزشکان ما شفابخش است. زیباترین جلوه روح بشر نجات انسان از مرگ و بازگرداندن آن‌ها به زندگی است و پزشکان ما سرآمد و نابغه هستند و مراکز درمانی ما پیشرفته هستند و این یکی از بزگترین ثروت‌های ماست.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: پرستاران ما خادم، مهربان و سخت‌کوش هستند و احساس مسئولیت دارند و این ظرفیت برای فراتر از مرز‌های ملی ما قابلیت گسترش است که همه این‌ها فرهنگ و سبک زندگی ما را معرفی می‌کند. کمک به دیگران یک امر الهی و ارزشی است که ریشه در فرهنگ دینی اسلام دارد. در قرآن آیات متعددی ما را به نجات انسان‌ها ترغیب می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: کمک‌کردن به دیگران برای مردم ما زیباترین ایده‌آل است و در ایام کرونا آن را تجربه کردیم. درجه فداکاری پزشکان و پرستاران ما در ایام کرونا فراتر از تصور بود. ما یک ملت بزرگ هستیم و می‌خواهیم یک تمدن بسازیم. ما در یک جهان در هم تنیده زندگی می‌کنیم. وقتی یک لبنانی به فارسی سخن می‌گوید مشعوف می‌شوید و انتقال این فرهنگ درخشان است و ایران فرهنگی، سیاسی و علمی بسیار وسیع‌تر از ایران جغرافیایی است. ایران باید متناسب با شخصیت مردمانش بزرگ شود. ما سرمایه عظیم و تمام‌ناشدنی داریم و هدف ما تعالی انسانیت، عدالت، آزادی، اسلام، کرامت، رفاه، امنیت و آسایش است و ما به آرامش توام با امنیت می‌اندیشیم و برای پیشرفت باید پیش برویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->